- 0236.348.750
- 0236.348.750
Achizitii publice
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
Anunt din 21.04.2021 atribuire directa pasuni (Adaugat la data 21.04.2021) Vizualizare
Anunt nr. 949 din 02.04.2021 participare licitatie deschisa – Inchirierea pasunilor comunale Vizualizare
JUDETUL GALATI, PRIMARIA BANEASA NR.647/03.04.2019, baneasa@gl.e-adm.ro; Tel/Fax:0236/341347
Anunt de participare la licitatie deschisa INCHIRIEREA PASUNILOR COMUNALE
1. Primaria comunei Baneasa, judetul Galati,cod 807030 tel/fax 0236/341347, pag web: www.primariacomuneibaneasa.ro; e-mail: baneasa@gl.e-adm.ro organizeaza o procedura de “Licitatie publica deschisa” pentru inchirierea pasunilor comunale disponibile.
2. Contractul nu este destinat atelierelor protejate sau unui program de angajare protejata.
3. Procedura de atribuire aplicata, fiind – LICITATIA DESCHISA, potrivit cu Ordonanta 34/2013, modificata de Lg.86/2014 si HG nr.78/2015 .
4. Locatia “trupurilor de pasune” supuse inchirierii este raspandita, in satele si localitatile din u.a.t. comuna Baneasa, dupa cum urmeaza:
Nr. crt | Denumirea trupului de păşune | Tarla/parcelă C.F./ nr. cadastral | Localitatea | Suprafaţa totală –ha- | Suprafaţa disponibilă pentru inchiriat -ha |
1 | HOLM | T164/P1415 | Roscani | 4,03 | 4,03 |
2 | VALEA BREHNEI | T114/P946 | Roscani | 7,10 | 7,10 |
3 | VALEA LUPULUI | T167//1426 | Roscani | 1,12 | 1,12 |
7 | HOLM | T188/1512 | Roscani | 1,40 | 1,40 |
8 | TOTAL |
|
| 13,65 | 13,65 |
5. Inchirierea suprafetelor de pasuni se face, potrivit Ordonantei nr.34/2013 si a HG nr.1064/2014, completate cu Legea 86/2014 si cu HG 78/2014.
6. Ofertele alternative fiind interzise si inacceptabile. Lipsa unui document de calificare obligatoriu va conduce la descalificarea ofertantului respectiv.
7. Documentatia de atribuire se poate ridica de la biroul contabilitate-impozite si taxe contra sumei de 10 lei.
8. Termenul limita pentru depunerea ofertelor fiind de : 15.04.2019, ora:12:00, la sediul primarie Baneasa, comuna Baneasa, judetul Galati, cod 807030, si vor fi redactate in limba romana, depuse in plic sigilat.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 16.04.2019, ora 13:00, la sediul primarie, din localitatea Baneasa.
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente : dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor si detinerii exploatatiei pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea inchiriata – Adeverinta de la medicul veterinar de circumscriptie privind : codul de exploatatie, locul exploatatiei si numarul de animale detinute la data depunerii ofertei; Act constitutiv statut, din care sa rezulte ca poate desfasura activitate de cresterea animalelor si prelucrarea laptelui – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Certificat de inregistrare CUI – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Autorizatie de functionare – copie conform cu originalul – pentru persoane fizice autorizate; Copie de pe cartea de identitate – pentru persoane fizice; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata. Primar, GACHE GEORGE-AURELIAN
1. Primaria comunei Baneasa, judetul Galati,cod 807030 tel/fax 0236/348750, pag web: www.primariacomuneibaneasa.ro; e-mail: consiliullocalbaneasa@yahoo.com organizeaza o procedura de “Licitatie publica deschisa” pentru inchirierea pasunilor comunale disponibile.
2. Contractul nu este destinat atelierelor protejate sau unui program de angajare protejata.
3. Procedura de atribuire aplicata, fiind – LICITATIA DESCHISA, potrivit cu Ordonanta 34/2013, modificata de Lg.86/2014 si HG nr.78/2015.
4. Locatia “trupurilor de pasune” supuse inchirierii este raspandita, in satele si localitatile din u.a.t. comuna Baneasa, dupa cum urmeaza:
Nr. crt | Denumirea trupului de păşune | Tarla/parcelă C.F./ nr. cadastral | Localitatea | Suprafaţa totală –ha- | Suprafaţa disponibilă pentru inchiriat -ha |
1 | VALEA LUPULUI | T167/P1426 | Roscani | 10,00 | 10,00 |
2 | VALEA BREHNEI | T114/P946 | Roscani | 22,85 | 22,85 |
3 | LA PINI | T21//197 | Baneasa | 16,25 | 16,25 |
4 | HULA HORGHIDAN | T24/P211 | Baneasa | 6,42 | 6,42 |
5 | HULA HORGHIDAN | T22/P205 | Baneasa | 5,85 | 5,85 |
6 | HULA HORGHIDAN | T45/P362 | Baneasa | 16,06 | 16,06 |
7 | VALEA PARULUI | T188/1501 | Roscani | 8,00 | 8,00 |
8 | TOTAL |
|
| 85,43 | 85,43 |
5. Inchirierea suprafetelor de pasuni se face, potrivit Ordonantei nr.34/2013 si a HG nr.1064/2014, completate cu Legea 86/2014 si cu HG 78/2014.
6. Ofertele alternative fiind interzise si inacceptabile. Lipsa unui document de calificare obligatoriu va conduce la descalificarea ofertantului respectiv.
7. Documentatia de atribuire se poate ridica de la biroul contabilitate-impozite si taxe contra sumei de 10 lei.
8. Termenul limita pentru depunerea ofertelor fiind de : 26.03.2018, ora:12:00, la sediul primarie Baneasa, comuna Baneasa, judetul Galati, cod 807030, si vor fi redactate in limba romana, depuse in plic sigilat.
9. Deschiderea ofertelor va avea loc in data de 27.03.2018, ora 13:00, la sediul primarie, din localitatea Baneasa.
Se solicita prezentarea urmatoarelor documente: dovada inregistrarii in Registrul National al Exploatatiilor si detinerii exploatatiei pe raza administrativ teritoriala unde se afla pasunea inchiriata – Adeverinta de la medicul veterinar de circumscriptie privind : codul de exploatatie, locul exploatatiei si numarul de animale detinute la data depunerii ofertei; Act constitutiv statut, din care sa rezulte ca poate desfasura activitate de cresterea animalelor si prelucrarea laptelui – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Certificat de inregistrare CUI – copie conform cu originalul- pentru persoane juridice; Autorizatie de functionare – copie conform cu originalul – pentru persoane fizice autorizate; Copie de pe cartea de identitate – pentru persoane fizice; Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre Primaria in a carei raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
Primar, GACHE GEORGE-AURELIAN