- 0236.348.750
- 0236.348.750
Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protecția datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. GL
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim de incluziune
- Violenta in familie
- Alegeri
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii nr. 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- Proces verbal din 09.05.2024 privind rezultatele probei scrise concurs Referent asistent in cadrul Compartiment Registrul Agricol si activitati funciare Vizualizare
- Proces verbal nr. 1072 din 29.04.2024 privind afisare selectie dosare concurs Referent, Clasa III, Grad asistent Compartiment Registrul Agricol Vizualizare
- Anunt privind organizarea concursului, în data de 21.05.2023, orele 10:00, pentru ocuparea postului vacant Consilier achiziții publice, clasa I, grad asistent Compartiment Achiziții publice, – 1 post (Adaugat la data 22.04.2024) Vizualizare
- Anunț din 04.04.2024 privind înștiințare organizare concurs Referent, clasa III, grad asistent, Compartimentul Registrul Agricol de Activitati Funciare – 537032 Vizualizare
- Anunț din 14.02.2024 privind înștiințare organizare concurs Referent, clasa III, grad asistent, Compartimentul Registrul Agricol de Activitati Funciare – 537032 Vizualizare
- Formular de înscriere in etapa de selectie cu privire la concurs (Adaugat la data 07.02.2024) Vizualizare
- Anunt privind organizarea concursului, în data de 07.11.2023, orele 10:00, pentru ocuparea postului vacant din aparatul de specialitate al Primarului Comunei Băneasa, Județul Galați după cum urmează: 1. Funcția publică: Consilier achiziții publice, clasa I, grad asistent Compartiment Achiziții publice, – 1 post (Adaugat la data 09.10.2023) Vizualizare
- Proces verbal final din 05.05.2023 privind concurs muncitor necalificar 1/2 norma perioada nedeterminata Vizualizare
- Proces verbal din 20.04.2023 privind selectia dosarelor concurs muncitor necalificar 1/2 norma perioada nedeterminata Vizualizare
- Anunt din 06.04.2023 organizare concurs muncitor necalificar 1/2 norma perioada nedeterminata compartiment intretinere auto si anexa Vizualizare Vizualizare
- Proces verbal final din 10.03.2023 concurs Referent, clasa III Vizualizare
- Proces verbal din 10.03.2023 proba scrisa concurs Referent, clasa III Vizualizare
- Proces verbal din 10.03.2023 proba interviu concurs Referent, clasa III Vizualizare
- Proces verbal din 02.03.2023 privind selectie dosare concurs Referent, clasa III Compartiment financiar-contabil, Resurse umane, Urbanism și amenajarea teritoriului (Adaugat la data 02.03.2023) Vizualizare
- Anunț Primăria Comunei Băneasa, cu sediul în Comuna Băneasa, Județul Galați, anunță organizarea concursului, în data de 10.03.2023, orele 1000, pentru ocuparea postului vacant din aparatul de specialitate al Primarului Comunei Băneasa, Județul Galați după cum urmează: 1. Funcția publică: Referent, clasa III Compartiment financiar-contabil, Resurse umane, Urbanism și amenajarea teritoriului, -1 post (Adaugat la data 22.02.2023) Vizualizare
Primaria Comunei Băneasa, județul Galați, CUI: 4298571, în baza H.G. nr.286/ din 23 martie 2011, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarei funcții contractuale de execuție vacante, după cum urmează:
– Asistent medical comunitar – 1 post
Condiții de participare la concurs: Asistent medical comunitar: diploma de scoala sanitara postliceala, autorizatie de libera practica, cu aviz anual, nu se impun condiții de vechime
La concurs pot participa persoanele care indeplinesc urmatoarele conditii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
DOSARUL DE CONCURS VA CUPRINDE:
Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta pana la data de 29.01.2020, la secretariatul institutiei, un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Data, ora și locul de desfășurare a concursului: Proba scrisă: în data de 06.02.2020 ora 11:00, la sediul UAT Comuna Băneasa, Interviu: în data de 11.02.2020 ora 11:00, la sediul UAT Comuna Băneasa.
Dosarele se depun la sediul instituției până la 29 ianuarie 2020, ora 16:00. Relatii suplimentare: tel. 0236/341347/ fax:0236/341347, email: baneasa@gl.e-adm.ro PRIMAR, GACHE GEORGE-AURELIAN
– Proces verbal privind selectie dosare incheiat azi 29.11.2019: click aici
– Asistent medical comunitar – 1 post
Condiții de participare la concurs: – Asistent medical comunitar: diploma de scoala sanitara postliceala, nu se impun condiții de vechime
La concurs pot participa persoanele care indeplinesc urmatoarele conditii:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
DOSARUL DE CONCURS VA CUPRINDE: Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta pana la data de 09.12.2019, la secretariatul institutiei, un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
b) copia actului de identitate;
c) copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
d) carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
f) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
g) curriculum vitae;
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul documentului prevăzut la lit. e), candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Data, ora și locul de desfășurare a concursului: Proba scrisă: în data de 17.12.2019 ora 11:00, la sediul UAT Comuna Băneasa, Interviu: în data de 20.12.2019 ora 11:00, la sediul UAT Comuna Băneasa.
Dosarele se depun la sediul instituției până la 09 decembrie 2019, ora 12:00. Relatii suplimentare: tel. 0236/341347/ fax:0236/341347, email: baneasa@gl.e-adm.ro PRIMAR, GACHE GEORGE-AURELIAN
– Casier – 1 post
Condiții de participare la concurs:
– studii generale sau medii cu diplomă de absolvire sau bacalaureat;
– studii curs instalator sanitar absolvit cu diplomă sau adeverință din care să rezulte că este înscris la curs.
– nu se impun condiții de vechime.
Data, ora și locul de desfășurare a concursului: Proba scrisă: în data de 26.03.2019 ora 10:00, la sediul Consiliului Local Băneasa, Interviu: în data de 29.03.2019 ora 10:00, la sediul Consiliului Local Băneasa
Dosarele se depun la sediul instituției pânăla 14 martie 2019, ora 12:00. Date contact: tel. 0236341347/ 0236348750, email: baneasa@gl.e-adm.ro, SEF SERVICIU, MERIORU VIOREL
Bibiografie Casier-Serviciul de Apa: click aici si Documente dosar de concurs: click aici
– Ingrijitor – 1 post
Condiții de participare la concurs: -Ingrijitor:- studii generale sau medii cu diplomă de absolvire sau bacalaureat;- nu se impun condiții de vechime
Data, ora și locul de desfășurare a concursului: Proba scrisă: în data de 18.12.2018 ora 10:00, la sediul UAT Comuna Băneasa, Interviu: în data de 21.12.2018 ora 10:00, la sediul UAT Comuna Băneasa
Dosarele se depun la sediul instituției până la 10 decembrie 2018, ora 15:00. Relatii suplimentare: tel. 0236/341347/ fax:0236/341347, email: baneasa@gl.e-adm.ro BIBLIOGRAFIE CONCURS ÎNGRIJITOR CURĂȚENIE
BIBLIOGRAFIE LA CONCURSUL PENTRU OCUPAREA POSTULUI DE ÎNGRIJITOR CURĂȚENIE LA COMUNA BANEASA:
1. LEGEA NR. 319 / 2006 – A SECURITĂȚII ȘI SĂNĂTĂȚII ÎN MUNCĂ, ACTUALIZATĂ CU MODIFICĂRILE ȘI COMPLETĂRILE ULTERIOARE, – Cap.IV – Obligațiile lucrătorilor;
2. LEGEA NR. 477 / 2004 – PRIVIND CODUL DE CONDUITĂ A PERSONALULUI CONTRACTUAL DIN AUTORITĂȚILE ȘI INSTITUȚIILE PUBLICE: – Cap.II – Norme generale de conduită professională a personalului contractual, art.7,
3. LEGEA 53 / 2003 ACTUALIZATĂ – CODUL MUNCII ,,RĂSPUNDEREA DISCIPLINARĂ” (ART.247 – ART.252)
4. Ordinul 119/2014 pentru aprobarea Normelor de igienă şi a recomnadărilor privind mediul de viaţă al populaţiei
5. CURĂȚAREA ȘI DEZINFECȚIA
- Sef serviciu – Serviciul Apa
- Casier – Serviciul Apa
- Contabil – Serviciul Apa
Pentru mai multe detalii: click aici
– Anunt concurs nr. 1299 din 22.06.2017 privind organizarea concursului in data de 14.07.2017 ora 10:00 proba scrisa si la ora 13:00 interviul, in vederea ocuparii postului de Expert local pentru romi 1/2 norma: click aici
– Anunt concurs nr. 7 din 05.01.2017 privind organizarea concursului in data de 31.01.2017 ora 10:00 proba scrisa si la ora 12:00 interviul, in vederea ocuparii postului de sofer 1/2 norma: click aici
– Anunt concurs nr. 1802 din 19.09.2016 privind organizarea concursului in data de 12.10.2016 ora 10:00 proba scrisa si la ora 12:00 interviul, in vederea ocuparii postului de Muncitor calificat: click aici
– Anunt concurs nr. 1801 din 19.09.2016 privind organizarea concursului in data de 12.10.2016 ora 10:00 proba scrisa si la ora 12:00 interviul, in vederea ocuparii postului de Muncitor III – buldoexcavatorist calificat: click aici